OPROGRAMOWANIE OGÓLNOROZWOJOWE
szkoła podstawowa
Zestaw interaktywnych ćwiczeń do kształcenia podstaw języka polskiego jako języka obcego na poziomie A1 z elementami A2. Program z podziałem na dwie grupy wiekowe (6+, 11+, klas: I-III i IV-VIII.)
Zestaw skutecznych narzędzi dla szkolnego psychologa, pedagoga, pedagoga specjalnego, a także wychowawcy wspomagających organizację pomocy psychologiczno-pedagogicznej zgodnie z założeniami edukacji włączającej.
HARMONIJNY ROZWÓJ
Multimedialne gry i zabawy wspierające rozwój dzieci w wieku 5-7 lat.
Multimedialne gry i zabawy wspierające rozwój dzieci w wieku 5-7 lat.
Multimedialne gry i zabawy wspierające rozwój dzieci w wieku 5-7 lat.
Multimedialne gry i zabawy wspierające rozwój dzieci w wieku 5-7 lat.
Multimedialne gry i zabawy wspierające rozwój dzieci w wieku 5-7 lat.
Multimedialne gry i zabawy wspierające rozwój dzieci w wieku 5-7 lat.
Multimedialne gry i zabawy wspierające rozwój dzieci w wieku 5-7 lat.
Multimedialne gry i zabawy wspierające rozwój dzieci w wieku 5-7 lat.
Multimedialne gry i zabawy wspierające rozwój dzieci w wieku 5-7 lat.
SERIA UMIEM
Umiem czytać to ćwiczenia wspierają następujące funkcje poznawcze niezbędne dla rozwoju umiejętności wyraźnego i poprawnego czytania w nauczaniu wczesnoszkolnym
Umiem liczyć to ćwiczenia wspierające funkcje niezbędne dla rozwoju zdolności liczenia i rozwiązywania zadań matematycznych
SERIA ESCAPE ROOM
Gra edukacyjna Escape Room jest zgodna z podstawą programową klas 1-3. Z jednej strony gra Escape Room wpisuje się w podstawowy tok nauczania, a z drugiej angażuje i rozwija umiejętności pracy w grupie oraz uczy komunikacji oraz koncentracji. Nauczyciel otrzymuje gotowy produkt, dzięki któremu stworzy idealne zajęcia edukacyjne i da szanse uczniowi na kreatywne rozwiązywanie zadań multimedialnych w formie zagadek.
Innowacyjne scenariusze do prowadzenia zajęć dla dzieci ze SPE w przedziale wiekowym 10-14 lat.
Z grą ESCEPE ROOM SPE 4-8 przeprowadzisz kreatywne zajęcia, angażujące uczniów o wyjątkowych potrzebach edukacyjnych.
INNE
Eduterapeutica Lux – Szkolny Trening Uważności to obszerny zbiór tradycyjnych pomocy dydaktycznych i ćwiczeń multimedialnych przeznaczony do rozwijania umiejętności świadomego skupienia się na doznaniach chwili (mindfulness).
Dzięki interaktywnym zadaniom dopasowanym do podstawy programowej aplikacja pomaga w angażujący sposób przekazywać wiedzę, jednocześnie wspierając rozwój dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowe animacje i atrakcyjna forma gry sprawiają, że nauka staje się ekscytującą przygodą.
Gra rozpoczyna się od animowanej historii wprowadzającej do fabuły, a następnie nauczyciel może wybrać jeden z dwóch trybów:
✔️ Tryb przygodowy – dzieci przechodzą przez kolejne zadania, stopniowo osiągając cele gry.
✔️ Tryb nauczyciela – możliwość wcześniejszego przetestowania zadań przed pracą z dziećmi.
Dzięki tej aplikacji edukacja staje się bardziej interaktywna, angażująca i dostosowana do potrzeb najmłodszych!
Emocje są ważne to interaktywny zestaw wspierający rozwój emocjonalny dzieci w wieku 4–9 lat. Dzięki barwnym i angażującym materiałom dzieci uczą się rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji w sposób dostosowany do ich wieku i etapu rozwoju.
ABC bezpieczeństwa. Służby ratunkowe to interaktywny zestaw edukacyjny przeznaczony do nauki zasad bezpieczeństwa w przedszkolu, szkole, domu i podróży. Dzieci zdobywają wiedzę z zakresu zasad bezpieczeństwa, numerów alarmowych, rodzajów zagrożeń oraz działań służb ratunkowych. Zapoznaj swoich uczniów z bezpiecznymi zasadami już dziś i przedstaw im trudne tematy w przyjazny oraz interaktywny sposób.
Muzyczne zabawy. Dźwięki i słowa to interaktywny zestaw ćwiczeń edukacyjnych zawierający bogatą bazę dźwięków do naśladowania przez dzieci, a także ćwiczenia z zakresu logopedii, w których może uczestniczyć cała grupa. Produkt zawiera odgłosy przyrody, instrumentów muzycznych, ruchu ulicznego oraz różnorodnych urządzeń – wszystkie tworzą ogromną paletę dźwięków!
EKOwyzwania. Ekotropiciele to interaktywny zestaw ćwiczeń edukacyjnych przeznaczony do wprowadzania zagadnień z dziedziny ekologii. Rolą produktu jest przedstawienie dzieciom pojęć ekologicznych, segregacji i recyklingu, a także rozwój umiejętności selekcji informacji czy podejmowania właściwych decyzji.
Program eyeLearn został przygotowany jako multimedialne narzędzie do nauki i zabawy. Aplikacja wspiera nauczycieli, rodziców, opiekunów i specjalistów pracujących z dziećmi w różnym wieku, z różnymi potrzebami edukacyjnymi. Struktura aplikacji nawiązuje do podstawy programowej kształcenia specjalnego
Metoda projektu część 1 to nowoczesny zestaw multimedialnych narzędzi edukacyjnych, które pomagają pierwszoklasistom w nauce. Produkt ten obejmuje interaktywne materiały z dziedziny edukacji społecznej, polonistycznej, matematycznej, muzycznej i językowej, które zachęcają uczniów do twórczych zadań i zabaw. Dzięki różnorodnym formom, takim jak wideo, gry i interaktywne ćwiczenia, metoda ta wspiera rozwój we wszystkich tych dziedzinach, umożliwiając zdobywanie wiedzy w ciekawy i łatwo przyswajalny sposób. narzędzia edukacyjnego zawierają:
Zdrowe odżywianie
Teatr
Moda
Rodzina
Cyfrowe ćwiczenia edukacyjne zawierają:
12 filmów edukacyjnych,
interakcje do wykorzystania w grupie,
8 ekranów ćwiczeniowych.
Metoda projektu część 2 to nowoczesny cyfrowy produkt dydaktyczny, stworzony specjalnie dla uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej. Produkt ten obejmuje interaktywne materiały z dziedziny edukacji społecznej, polonistycznej, matematycznej, muzycznej i językowej, które zachęcają uczniów do twórczych zadań i zabaw. Dzięki różnorodnym formom, takim jak wideo, gry i interaktywne ćwiczenia, metoda ta wspiera rozwój we wszystkich tych dziedzinach, umożliwiając zdobywanie wiedzy w ciekawy i łatwo przyswajalny sposób. Przygody nowoczesnego cyfrowego produktu dydaktycznego zawierają:
Uczenie się
Las
Żywioły
Recykling
Multimedialne ćwiczenia edukacyjne zawierają?
12 filmów edukacyjnych,
13 interaktywnych plansz,
8 ekranów ćwiczeniowych.
Metoda projektu część 3 to innowacyjny cyfrowy produkt dydaktyczny, stworzony specjalnie dla trzecioklasistów szkoły podstawowej. Produkt ten obejmuje interaktywne materiały z dziedziny edukacji społecznej, polonistycznej, matematycznej, muzycznej i językowej, które zachęcają uczniów do twórczych zadań i zabaw. Dzięki różnorodnym formom, takim jak wideo, gry i interaktywne ćwiczenia, metoda ta wspiera rozwój we wszystkich tych dziedzinach, umożliwiając zdobywanie wiedzy w ciekawy i łatwo przyswajalny sposób. Przygody nowoczesnego cyfrowego produktu dydaktycznego zawierają:
Iluzje
Kosmos
Transport
Geografia
Multimedialne ćwiczenia edukacyjne zawierają:
12 filmów edukacyjnych,
17 interaktywnych plansz,
12 ekranów ćwiczeniowych.
Multimedialny Pakiet edukacyjny Metoda projektu to kompleksowe rozwiązanie dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej, wspierające naukę w zakresie edukacji społecznej, polonistycznej, matematycznej, muzycznej i językowej. Innowacyjne narzędzia i interaktywne materiały umożliwiają dzieciom zdobywanie wiedzy w sposób angażujący i przyjemny.



























