ROBOT THYMIO RF

THYMIO RF – TO BEZPRZEWODOWA WERSJA EDUKACYJNEGO ROBOTA THYMIO.

Wystarczy podłączyć do komputera odbiornik USB (dołączony do zestawu) i już można programować Thymio bez podłączania i odłączania kabla USB. Dodatkowo w programie VPL, dzięki wizualnym informacjom zwrotnym od Thymio, będziesz w stanie lepiej zrozumieć, jak działa Twój program w czasie rzeczywistym.

› Programowany w 5 językach
› 6 zaprogramowanych trybów
› 7 czujników zbliżeniowych
› 39 programowalnych diod LED
› Wbudowany moduł komunikacji bezprzewodowej
› Symulator Thymio
› Kompatybilność z Lego Bricks i Technic

UCZ SIĘ, KODUJ I TWÓRZ Z THYMIO – EDUKACYJNYM ROBOTEM DLA KAŻDEGO!

Jak wytłumaczyć dzieciom zawiły świat technologii?
Z odpowiedzią przychodzi edukacyjny robot Thymio. Z zewnątrz niepozorny jak szwajcarski scyzoryk, w środku kompleksowo wyposażone narzędzie ułatwiające naukę programowania. Wyróżnia się łatwością obsługi i uniwersalnością – współpracuje z 5 językami programowania. Dzięki temu może być z powodzeniem użytkowany przez przedszkolaków, jak również studentów uczelni wyższych. Robot jest gotowy do nauki programowania od razu po wyjęciu z pudełka, dzięki 6 zaprogramowanym trybom.

Robot do nauki programowania od przedszkola po uczelnię wyższą
Zaprojektowany w Szwajcarii
Wbudowany moduł komunikacji bezprzewodowej
Współpraca z 5 językami programowania o różnym stopniu zaawansowania
6 zaprogramowanych fabrycznie trybów gotowych od razu do nauki
Symulator Thymio do pracy w domu
Komunikacja między robotami
Uchwyt na pisak
7 czujników zbliżeniowych dających większe możliwości programowania
39 programowalnych diod LED
Czujnik śledzenia linii
Wbudowany port na kartę MicroSD
Kompatybilność z Lego Bricks i Technic
Hak do przyczepienia dodatkowej zabawki

GOTOWY DO DZIAŁANIA – 6 ZAPROGRAMOWANYCH FABRYCZNIE TRYBÓW

Thymio jest gotowy do użycia od razu po wyjęciu z pudełka – dzięki gotowym trybom można korzystać z robota bez znajomości jakiegokolwiek języka programowania, a nawet bez konieczności posiadania komputera. To wygodne rozwiązanie do pracy z najmłodszymi dziećmi. Uruchomiony Thymio będzie podążał za ręką lub zatrzyma się przy krawędzi stołu.

Kompleksowe rozwiązanie – współpraca z 5 językami programowania

Thymio obsługuje 5 języki programowania o różnym stopniu zaawansowania: VPL, Scratch, Blockly, Aseba, Python. To właśnie dzięki temu przygodę z Thymio można rozpocząć już w przedszkolu i kontynuować ją przez wszystkie etapy edukacji.

VPL

Tak łatwy w obsłudze, że pierwszy program można stworzyć już w 5 minut!
To oprogramowanie zawiera tryb podstawowy i zaawansowany, dający dostęp do większej liczby funkcji, takich jak warunkowanie zachowań robota przy powtórzeniu tego samego zdarzenia, akcelerometr czy zegar. To świetny wstęp do nauki logiki i koncepcji programowania.

Scratch

Dzięki Scratch Thymio może współpracować z komputerem użytkownika – umożliwia prezentację na ekranie wartości pochodzących z czujników Thymio lub stworzenie historii oraz gry wideo, która wykorzysta Thymio jako kontroler. Scratch wprowadza nowe pojęcia, jak warunki, pętle i zmienne.

Blockly

Blockly to alternatywa dla Scratch – połączenie wizualnego i tekstowego języka programowania. Korzysta z pojęć z zakresu programowania, takich jak warunki, zmienne, funkcje matematyczne, pętle. Umożliwia tworzenie podprogramów, aby jeszcze bardziej rozbudować strukturę kodu. Podczas tworzenia programu za pomocą łączenia bloczków z fragmentami kodu, w czasie rzeczywistym w oknie po prawej stronie generowany jest kod w postaci pełnego języka tekstowego, co pomaga w podnoszeniu umiejętności i przejściu na wyższy poziom programowania.

Aseba

Zaawansowany język programowania opracowany dla Thymio, bazujący na JavaScript – daje precyzyjną kontrolę nad wszystkim, co znajduje się wewnątrz robota Thymio. Umożliwia uzyskanie bezpośredniej informacji zwrotnej z czujników i wyświetlanie wartości w czasie rzeczywistym.
Thymio może używać niestandardowych dźwięków zapisanych na karcie SD, reagować na wiele zdarzeń w tym samym czasie, a nawet sterować innym robotem bezprzewodowym w tej samej sieci.

Czym jest Python?

Najprawdopodobniej słyszałeś o języku programowania Python. Cieszy się on bardzo dużą popularnością w dzisiejszych czasach. Python jest:

› Językiem wysokiego poziomu (co oznacza, że jest on zdecydowanie prostszy do zrozumienia przez ludzi, w porównaniu do języków niskiego poziomu).
› Obiektowym (czyli jest oparty na atrybutach) językiem programowania.
Jego składnia jest relatywnie prosta. Aktualnie jest szeroko stosowany w wielu domenach i posiada bardzo dużą społeczność z mnogą liczbą bibliotek. Python jest także językiem interpretowanym, co oznacza, iż na komputerze zawsze musi być interpreter, który uruchamia kod bezpośrednio, bez kompilacji, w przeciwieństwie do języka takiego jak C++, w którym najpierw potrzebny jest kompilator do utworzenia pliku wykonywalnego, lecz ten plik wykonywalny można uruchomić nawet bez zainstalowanego kompilatora.

ROBOT Z OPROGRAMOWANIEM TYPU OPEN SOURCE

Thymio jest robotem z otwartym kodem źródłowym, dzięki temu może być stale rozbudowywany.

SYMULATOR THYMIO

Uczniowie mogą kontynuować naukę programowania w domu – wystarczy komputer z zainstalowanym oprogramowaniem. Poprzez Aseba Studio zyskują dostęp do symulatora, w którym będą programować wirtualnego Thymio. Dzięki temu mogą szlifować umiejętności zdobyte na lekcjach lub – odwrotnie – rozpocząć naukę programowania, zanim zaczną używać prawdziwego robota.

WIELE MOŻLIWOŚCI:

› Pilot zdalnego sterowania – do programowania robota w gotowym trybie fioletowym lub w VPL.
› Uchwyt na pisak – robota można zaprogramować tak, by narysował dany kształt.
› Slot na kartę MicroSD – na którą można wgrać muzykę, zapisać dane z czujników lub gotowy program, który robot wykona zaraz po uruchomieniu.
› Komunikacja z innymi Thymio za pomocą czujnika podczerwieni lub modułu komunikacji bezprzewodowej. Thymio może przesłać drugiemu robotowi polecenie w odległości do 50 metrów.
› Kompatybilność z Lego Bricks i Technic – Thymio może stać się silnikiem napędzającym stworzoną przez uczniów maszynę. Robot posiada na kołach i obudowie adaptery do przyczepiania klocków Lego.

Strona internetowa budcomart.pl wykorzystuje pliki cookies oraz inne technologie służące do automatycznego przechowywania danych w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową budcomart.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać przez Państwa zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółów dotyczących naszej polityki cookies znajdziecie Państwo tutaj (POLITYKA PRYWATNOŚCI).” View more
Akceptuję