MULTIMEDIALNE PRACOWNIE PRZEDMIOTOWE

Multimedialne pracownie Przyrodnicze to zestawy nowoczesnych i sprawdzonych multimedialnych materiałów edukacyjnych, które zostały stworzone z myślą o realizacji atrakcyjnych lekcji z wykorzystaniem tablic interaktywnych w szkole oraz komputerów i tabletów w domu.

GODZINA WYCHOWAWCZA

› 30 tematów lekcyjnych, dotykających takich zagadnień, jak: religijność, dojrzewanie, uzależnienia, mowa nienawiści, patriotyzm czy asertywność,
› prawie 100 ćwiczeniowych zasobów interaktywnych (po 2 lub 3 do wykonania w klasie i jedna lekcja uczniowska na zagadnienie),
› zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej,
› przewodnik metodyczny dla nauczyciela, zawierający gotowe scenariusze lekcji i karty pracy,
› przydatne dodatki w postaci tradycyjnych pomocy dydaktycznych.

MATEMATYKA

› 22 zagadnienia,
› 93 lekcje (po 31 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”),
› 1500 ekranów, 1066 zadań, 38 filmów/slideshow, 111 symulacji, 22 obiekty 3D,
› 31 gier dydaktycznych,
› 3 plansze interaktywne,
› zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym.

CHEMIA

› 11 zagadnień,
› 33 lekcje (po 11 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”),
› 696 ekranów, 481 zadań, 17 filmów, 69 symulacji, 27 obiektów 3D,
› 11 gier dydaktycznych,
› 4 plansze interaktywne,
› zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym.

BIOLOGIA

› 14 zagadnień,
› 42 lekcje (po 14 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”),
› 787 ekranów, 531 zadań, 16 filmów 72 interaktywne obiekty (pokazy slajdów, interaktywne ilustracje),
› 14 gier dydaktycznych,
› 3 plansze interaktywne,
› zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym.

GEOGRAFIA

› 20 zagadnień,
› 60 lekcji (po 20 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”),
› 758 ekranów,
› 20 materiałów audiowizualnych,
› 20 gier dydaktycznych,
› setki ilustracji,
› multimedialny globus i mapy świata, Polski i Europy,
› zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym.

RAZEM NA TABLICY!

Częścią każdego programu z serii MPP jest kilkanaście wirtualnych plansz „Razem na Tablicy!”, które zaprojektowane zostały do aktywizacji uczniów i wspólnej pracy z wykorzystaniem ekranów interaktywnych. Celem zasobów “Razem na tablicy!” jest umożliwienie pracy grupowej, przeprowadzanie burz mózgów, analiz, sondaży, rozpisywania procesów badawczych – a wszystko to przy pomocy nowoczesnych technologii.

W programie znajdują się narzędzia pozwalające na pracę metodami aktywizującymi, takie jak:

› debata za i przeciw, 3 wersje interaktywnych sondaży,
› analiza SWOT, piramida priorytetów, poker kryterialny,
› rybi szkielet, metaplan, dywanik pomysłów,
› mówiąca ściana, mapa skojarzeń, gwiazda pytań.

Dzięki powyższym rozwój kompetencji kluczowych może być kształtowany przy użyciu metod aktywizujących (zamiast podawczych). Uczniowie uczą się pracy metodą projektową, nawiązują dyskusje, zapoznają się z formami współpracy, które mogą np. służyć nauce priorytetyzowania czasu wykonywania zadań, podziałowi prac w grupie, tworzeniu założeń projektów badawczych, badaniu silnych i słabych stron produktów.

Strona internetowa budcomart.pl wykorzystuje pliki cookies oraz inne technologie służące do automatycznego przechowywania danych w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową budcomart.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać przez Państwa zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółów dotyczących naszej polityki cookies znajdziecie Państwo tutaj (POLITYKA PRYWATNOŚCI).” View more
Akceptuję