MTALENT. ZABURZENIA PRZETWARZANIA SŁUCHOWEGO
DRUGA CZĘŚĆ PROGRAMU PERCEPCJA SŁUCHOWA W POSTACI ZESTAWU INTERAKTYWNYCH ĆWICZEŃ STYMULUJĄCYCH WYŻSZE FUNKCJE SŁUCHOWE
› Do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, ale także logopedycznych, rewalidacyjnych i innych, mających na celu stymulację wyższych funkcji słuchowych.
› Ponad 700 ekranów interaktywnych, kart pracy, przewodnik metodycznego oraz zestaw materiałów dodatkowych w jednym pudełku.
› Dla terapeutów pedagogicznych, logopedów i nauczycieli zajmujących się wspomaganiem sprawności w zakresie percepcji słuchowej, w tym wyższych funkcji słuchowych.
mTalent. Zaburzenia przetwarzania słuchowego:
› to bogaty zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój wyższych funkcji słuchowych, a także wspierających rozwój uwagi i pamięci opartej na analizatorze słuchowym,
› jest przeznaczony dla terapeutów, w tym dla logopedów, pedagogów i nauczycieli pracujących z uczniami w wieku wczesnoszkolnym z trudnościami w zakresie percepcji słuchowej, w tym wyższych funkcji słuchowych,
› jest uzupełnieniem pierwszej części programu mTalent Percepcja słuchowa, a także odrębnym programem służącym do stymulacji wyższych funkcji słuchowych.
W programie mTalent. Zaburzenia przetwarzania słuchowego uwzględniono działy takie jak:
1. Lokalizacja i lateralizacja źródła dźwięków
2. Identyfikacja i dyskryminacja dźwięków
3. Rozpoznawanie cech dźwięków
4. Czasowe aspekty słyszenia
5. Rozumienie mowy w obecności dystraktorów
6. Rozumienie mowy zniekształconej
7. Rozmaitości
8. Wyzwania słuchowe
mTalent. Zaburzenia przetwarzania słuchowego to kontynuacja popularnego programu z serii rozwijającego percepcję słuchową w postaci interaktywnych ćwiczeń i zasobów stymulujących wyższe funkcje słuchowe.
Zestawy ćwiczeń w programie zostały zaprojektowane tak aby odzwierciedlały kryteria zawarte w definicji ośrodkowego zaburzenia przetwarzania słuchowego (CAPD) stworzonej przez Amerykańskie Towarzystwo Mowy i Słuchu (ASHA, 1996).